Rezerwacji biletów lotniczych, kolejowych i autokarowych związanych z zagraniczną podróżą służbową należy dokonywać dopiero po zatwierdzeniu wniosku wyjazdowego.
Uprzejmie informujemy, że umowa z firmą WhyNotTravel Sp. z o.o. Sp. komandytowa na obsługę wyjazdów zagranicznych pracowników, doktorantów, studentów i zleceniobiorców Uniwersytetu Jagiellońskiego w zakresie sprzedaży biletów lotniczych, kolejowych i autokarowych została przedłużona do dnia 30 czerwca 2023 r.
- Bilety lotnicze krajowe związane z zagraniczną podróżą służbową: 50,00 PLN
- Bilety lotnicze zagraniczne: 50,00 PLN
- Bilety kolejowe krajowe związane z zagraniczną podróżą służbową: 20,00 PLN
- Bilety kolejowe zagraniczne związane z zagraniczną podróżą służbową: 20,00 PLN
- Bilety autokarowe związane z zagraniczną podróżą służbową: 20,00 PLN
W wyniku przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o postanowienia art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. na obsługę wyjazdów zagranicznych pracowników, doktorantów, studentów i zleceniobiorców Uniwersytetu Jagiellońskiego w zakresie sprzedaży biletów lotniczych (linie regularne i tanie), kolejowych i autokarowych zawarto umowę na okres 2 lat z Konsorcjum:
WhyNotTravel Sp. z o.o Sp. komandytowa oraz Przedsiębiorstwem Wielobranżowym BOKKA Sp. z o.o. reprezentowanym przez Pełnomocnika/Lidera Konsorcjum - WhyNotTravel Sp z o.o. Sp. komandytowa od dnia 3. lutego 2020 r. Numer umowy 80.272.359.2019.
Rezerwacji biletów lotniczych, kolejowych i autokarowych związanych z zagraniczną podróżą służbową uprzejmie prosimy dokonywać za pośrednictwem Konsorcjum WhyNotTravel Sp. z o.o. Sp. komandytowa.
Po otrzymaniu biletu należy sprawdzić zgodność danych (imię i nazwisko pasażera, trasa, rozkład lotów, bagaż).
Telefony kontaktowe:
- tel.+ 48 22 465 91 85
- tel.+ 48 22 100 61 87
- tel.+ 48 22 100 36 66
- tel.+ 48 22 100 56 67
- e-mail: uj@whynottravel.pl
- 24-godzinny telefoniczny kontakt alarmowy: + 48 573 962 144
Biuro Konsorcjum WhyNot Travel jest do Państwa dyspozycji:
- Poniedziałek - Piątek w godzinach: 09:00-18:00
- Sobota w godzinach: 09:00-14:00
Pracownik WhyNotTravel ma obowiązek przedstawienia osobie zamawiającej, nie później niż w ciągu 4 godzin od złożenia zamówienia, co najmniej trzech wariantów przelotu (z obligatoryjnym uwzględnieniem tanich lini lotniczych, jeśli operują na danej trasie. Osoba zamawiająca zobligowana jest do wyboru zamówienia w najniższej możliwej taryfie. W przypadku stwierdzenia przez osobę zamawiającą różnicy w cenie zamówienia biletu w porównaniu z ceną oferowaną w dniu złożenia zamówienia przez inne biuro podróży lub dowolny serwis internetowy osoba zamawiająca powiadomi Wykonawcę i zleci mu realizację zamówienia po korzystniejszej cenie. W opisanym powyżej przypadku dopuszcza się również możliwość zakupu biletu przez Wykonawcę z wyłączeniem jego odpowiedzialności, co oznacza, że osoba zlecająca zakup biletu w serwisie internetowym przejmuje pełną odpowiedzialność za podróż i bagaż. W takiej sytuacji w przypadku np. strajku, odwołania bądź opóźnienia rejsów, modyfikacji danych w rezerwacji itp., osoba zamawiająca musi dokonywać wszelkich zmian samodzielnie, kontaktując się bezpośrednio z wybranym przewoźnikiem.