Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Bilety

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Bilety

Szanowni Państwo z powodu koronawirusa biuro WnyNotTravel będzie czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10-15 do odwołania.

W wyniku przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o postanowienia art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. na obsługę wyjazdów zagranicznych pracowników, doktorantów, studentów i zleceniobiorców Uniwersytetu Jagiellońskiego w zakresie sprzedaży biletów lotniczych (linie regularne i tanie), kolejowych i autokarowych zawarto umowę na okres 2 lat z Konsorcjum: 

WhyNotTravel Sp. z o.o Sp. komandytowa oraz Przedsiębiorstwem Wielobranżowym BOKKA Sp. z o.o. reprezentowanym przez  Pełnomocnika/Lidera Konsorcjum - WhyNotTravel Sp z o.o. Sp. komandytowa od dnia 3-go lutego 2020r. Numer umowy 80.272.359.2019.

Rezerwacji biletów lotniczych, kolejowych i autokarowych związanych z zagraniczną podróżą służbową uprzejmie prosimy dokonywać za pośrednictwem Konsorcjum WhyNotTravel Sp. z o. o. Sp. komandytowa.

Po otrzymaniu biletu należy sprawdzić zgodność danych (imię i nazwisko pasażera, trasa, rozkład lotów, bagaż).

Dane kontaktowe:

  • tel. +48 12 655 16 14
  • tel. +48 12 312 08 93 
  • tel. +48 12 312 08 94
  • tel. +48 12 661 97 05

e-mail: uj@whynottravel.pl

W razie braku możliwości kontaktu pod wyżej wymienionymi numerami telefonów uprzejmie prosimy o kontakt pod numerem alarmowym: +48 570 055 600

Biuro Konsorcjum WhyNot Travel  jest do Państwa dyspozycji:

  • Poniedziałek - Piątek w godzinach: 09:00 - 18:00
  • Sobota w godzinach: 09:00 – 14:00.

WhyNotTravel Sp z o.o. Sp. komandytowa - dedykuje poniższych pracowników do obsługi podróży służbowych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Osoby dedykowane do rezerwacji:

  • Anna Pawlik-Kuś
  • Dagny Chrenkoff-Bączyńska
  • Grzegorz Banaszek
  • Katarzyna Zamoro-Kowalska
  • Marcin Makuch
  • Konrad Tarczyński
  • Agnieszka Tybuszewska
  • Honorata Musiał
  • Ewelina Madejczyk
  • Kamil Stec
  • Małgorzata Winiecka
  • Barbara Bąk
  • Monika Lachtara
  • Renata Tomczewska
  • Izabela Maleszka
  • Beata Sienko

Pracownik WhyNotTravel ma obowiązek przedstawienia osobie zamawiającej, nie później niż w ciągu 4 godzin od złożenia zamówienia, co najmniej trzech wariantów przelotu (z obligatoryjnym uwzględnieniem tanich lini lotniczych, jeśli operują na danej trasie. Osoba zamawiająca zobligowana jest do wyboru zamówienia w najniższej możliwej taryfie. W przypadku stwierdzenia przez osobę zamawiającą różnicy w cenie zamówienia biletu w porównaniu z ceną oferowaną w dniu złożenia zamówienia przez inne biuro podróży lub dowolny serwis internetowy osoba zamawiająca powiadomi Wykonawcę i zleci mu realizację zamówienia po korzystniejszej cenie. W opisanym powyżej przypadku dopuszcza się również możliwość zakupu biletu przez Wykonawcę z wyłączeniem jego odpowiedzialności, co oznacza, że osoba zlecająca zakup biletu w serwisie internetowym przejmuje pełną odpowiedzialność za podróż i bagaż. W takiej sytuacji w przypadku np. strajku, odwołania bądź opóźnienia rejsów, modyfikacji danych w rezerwacji itp., osoba zamawiająca musi dokonywać wszelkich zmian samodzielnie, kontaktując się bezpośrednio z wybranym przewoźnikiem.