Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Bilety

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Bilety

Rezerwacji biletów lotniczych, kolejowych i autokarowych związanych z zagraniczną podróżą służbową należy dokonywać dopiero po zatwierdzeniu wniosku wyjazdowego.

Uprzejmie informujemy, że umowa z firmą WhyNotTravel Sp. z o.o. Sp. komandytowa na obsługę wyjazdów zagranicznych pracowników, doktorantów, studentów i zleceniobiorców Uniwersytetu Jagiellońskiego w zakresie sprzedaży biletów lotniczych, kolejowych i autokarowych została przedłużona do dnia 31.12.2022 r.

Jednocześnie zawiadamiamy, że od dnia 4 sierpnia 2022 r. zmianie ulegnie wysokość opłat transakcyjnych za wystawienie biletów:
  • Bilety lotnicze krajowe związane z zagraniczną podróżą służbową: 50,00 PLN
  • Bilety lotnicze zagraniczne: 50,00 PLN
  • Bilety kolejowe krajowe związane z zagraniczną podróżą służbową: 20,00 PLN
  • Bilety kolejowe zagraniczne związane z zagraniczną podróżą służbową: 20,00 PLN  
  • Bilety autokarowe związane z zagraniczną podróżą służbową: 20,00 PLN
 
 

W wyniku przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o postanowienia art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. na obsługę wyjazdów zagranicznych pracowników, doktorantów, studentów i zleceniobiorców Uniwersytetu Jagiellońskiego w zakresie sprzedaży biletów lotniczych (linie regularne i tanie), kolejowych i autokarowych zawarto umowę na okres 2 lat z Konsorcjum: 

WhyNotTravel Sp. z o.o Sp. komandytowa oraz Przedsiębiorstwem Wielobranżowym BOKKA Sp. z o.o. reprezentowanym przez Pełnomocnika/Lidera Konsorcjum - WhyNotTravel Sp z o.o. Sp. komandytowa od dnia 3-go lutego 2020 r. Numer umowy 80.272.359.2019.

Rezerwacji biletów lotniczych, kolejowych i autokarowych związanych z zagraniczną podróżą służbową uprzejmie prosimy dokonywać za pośrednictwem Konsorcjum WhyNotTravel Sp. z o.o. Sp. komandytowa.

Po otrzymaniu biletu należy sprawdzić zgodność danych (imię i nazwisko pasażera, trasa, rozkład lotów, bagaż).

Dane kontaktowe:

  • tel.+ 48 22 465 91 86
  • tel.+ 48 22 100 36 66
  • tel.+ 48 22 100 50 63
  • tel.+ 48 22 100 50 64
  • e-mail: uj@whynottravel.pl
  • 24-godzinny telefoniczny numer alarmowy: + 48 573 962 144


Biuro Konsorcjum WhyNot Travel  jest do Państwa dyspozycji:

  • Poniedziałek - Piątek w godzinach: 09:00-18:00
  • Sobota w godzinach: 09:00-14:00.

Pracownik WhyNotTravel ma obowiązek przedstawienia osobie zamawiającej, nie później niż w ciągu 4 godzin od złożenia zamówienia, co najmniej trzech wariantów przelotu (z obligatoryjnym uwzględnieniem tanich lini lotniczych, jeśli operują na danej trasie. Osoba zamawiająca zobligowana jest do wyboru zamówienia w najniższej możliwej taryfie. W przypadku stwierdzenia przez osobę zamawiającą różnicy w cenie zamówienia biletu w porównaniu z ceną oferowaną w dniu złożenia zamówienia przez inne biuro podróży lub dowolny serwis internetowy osoba zamawiająca powiadomi Wykonawcę i zleci mu realizację zamówienia po korzystniejszej cenie. W opisanym powyżej przypadku dopuszcza się również możliwość zakupu biletu przez Wykonawcę z wyłączeniem jego odpowiedzialności, co oznacza, że osoba zlecająca zakup biletu w serwisie internetowym przejmuje pełną odpowiedzialność za podróż i bagaż. W takiej sytuacji w przypadku np. strajku, odwołania bądź opóźnienia rejsów, modyfikacji danych w rezerwacji itp., osoba zamawiająca musi dokonywać wszelkich zmian samodzielnie, kontaktując się bezpośrednio z wybranym przewoźnikiem.